wtorek, 3 września 2013

Paznokciowy cudotwórca !






Dacie wiarę, ze jeszcze kilka miesięcy temu miałam paznokcie, na które po prostu nie było można patrzeć? Krótkie, wiecznie się łamiące, po-rozdwajane, po-roztrajane, cienkie, jednym słowem - okropne !

Myślałam, że nic już nie da się z nimi zrobić, zwyczajnie starałam się jeść więcej witamin i smarować je od czasu do czasu oliwką...

Niestety - żadnych efektów.

Pewnego dnia jednak koleżanka poleciła mi swoja ulubiona odżywkę Eveline.

Nie chciałam wierzyć w jej magiczna moc, ale ze dosyć często odwiedzam Rossmanna, a była tam akurat promocja na te odżywkę... postanowiłam zaryzykować :) Opłacało się !

Pierwsze efekty było widać naprawdę szybko - na początku skrupulatnie stosowałam się do zaleceń. Teraz już tego nie robię - smaruje od razu 2-3 warstwy, a paznokcie nadal są mocne i silne.

Podobnie sprawa wygląda u mojej siostry - wiec spokojnie można zaryzykować te 8 zł ;)


Co prawda, w internecie czytalam bardzo rozne opinie dotyczace tej odzywki - ze efekt jest tymczasowy, ze niszczy skorki, a nawet powoduje bol. 


U mnie ani u mojej siostry nic takiego nie miało miejsca, wiec zależy to raczej od typu paznokcia.



Szczerze POLECAM i wiem, ze na pewno będę do niego wracać zawsze w razie potrzeby !


Nie(stety) nie posiadam zdjec pazurow wczesniej, ale mysle ze to obecne wystarczy.
Szkoda tylko, ze jakość jest kiepska- ale tak to jest jak pożycza się aparat kuzynowi, a samemu robi się zdjęcia komórką ;)










8 komentarzy:

  1. U mnie też doskonale się sprawdziła, w chwili kiedy moje pazurki były w naprawdę złym stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uzywam tej odżywki u mnie niesytety cudów nie zdziałała ale nie jestem zbyt systematyczna w nakładaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że odżywka się sprawdziła :) Ja jak na razie używam odżywki z Joko i też jest bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje paznokcie na szczęście nie potrzebują tak silnych odżywek. No i tyle się o niej naczytałam, że pewnie i tak akurat po nią bym nie sięgnęła...

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno masz rację. Myślę, że kluczem do używania tej odżywki jest używanie jej w głową, czyli do momentu, kiedy już spełni swoją funkcję i poprawi kondycję paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go i u mnie też bardzo fajnie się sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też polecam !
    jest świetny! bardzo mi pomogl ::)

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń