wtorek, 27 sierpnia 2013

Prysznicowy faworyt

Blog z założenia inspirowany był blogami kosmetycznymi i miał zmotywować mnie do większej dbałości o ciało a nie siedzenia w kuchni ;) 

Toteż :

Dzielę się z wami moimi prysznicowymi faworytami ! I nawet nie czuję, jak rymuję ;)

Jak każda z was przez lata wypróbowałam dziesiątki różnych ( lepszych i gorszych żeli pod prysznic). Jednak już od dłuższego czasu jestem wierna jednej firmie - Dove. 

Dla mnie to absolutny hit

Bardzo przyjemny, nienachalny zapach, gęsta, kremowa konsystencja, nie wysusza i nie podrażnia skóry, co jest dla mnie w sumie najważniejsze. Dzięki temu balsamu używam już wyłącznie sporadycznie. 


Dobrze, że w ostatniej wyprzedaży w Rossmannie zrobiłam porządny zapasik. No i mamy kolejny plus- dosyć często można spotkać go w promocji ;)

Jeśli czegokolwiek miałabym się czepiać to opakowania - jest mało wydajne. 
Ale wszystkie inne zalety zdecydowanie przeważają na jego korzyść - chyba przestanę eksperymentować i zostanę mu wierna... przynajmniej jemu :)



A wy nadal eksperymentujecie, szukacie czy macie już swoich ulubieńców?

6 komentarzy:

  1. Dodaj sobie gadżet obserwatorzy bo go tu nie widzę, a chętnie bym cię dodała do obserwowanych:) Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię Dove :) Szampony i odżywki także mają świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiadam na Twoje pytanie. To co ustawiłaś ten gadżet obserwatorzy przez google+ jest ok, ale polecam ci założenie listy obserwatorów. Musisz w układzie wejść na więcej gadżetów tam znajdziesz gadżet "obserwatorzy" a tutaj masz dokładniejsze wskazówki, jeśli cię to interesuje:) http://zapytaj.onet.pl/Category/007,010/2,24542753,Jak_dodac_gadzet_quotObserwatorzyquot_na_Blogspocie.html. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Dove , ale jeszcze ogórkowego nie miałam !! Muszę to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Próbuję wciąż różnych żeli pod prysznic, ale podzielam Twoją opinię - Dove najlepszy! Na mojej półce zawsze znajdzie się któryś z tych kremowych żeli :-)

    OdpowiedzUsuń